MY FRIENDS

Dari lahirnya aku sehingga menginjak usia 12 tahun,aku telah berkenalan dengan rakan rakan yang sungguh baik.Sempena menghargai persahabatan yang terjalin,aku menulis 'post' ini. .. ..
darjah 4. . .
dalam usia sweet 10. . .
Fatin hazwani. ..
Nurul Aqilah
Farah Aleah
Ketiga -tiga minah ni memang superb!!!!!!!Maaf sebab tak letak gambar diorang sebab . . . . . . . . . . nanti diorang marah pula jadi popstar di blog aku!!!haha!
Makin aku menjadi dewasa mereka menjadi rakan baikku. .  . .:]
Tunku Hadirah{miss you!!}

hehe ni Hadirah!!!bersama Sarah dan Umi memang profesor bi!!!!!!!HAhA!MISS THEM!{:[}
hehe picture ni pula . . . .
yang the cutest prefect tu umi. . .  ..yang betulkan tudung pula sarah.. . .  .yang lain tu tetap rapat!!!!!!
okay then this year. . . .. 

me,Safiah,Izzah and si syima!!!!!!
That's all about my bff okay.. . . .  .love u guys!!!!!!!!

No comments: