. . . . . ..

Entah apa apa title blog. ..
Hampir genap sebulan bergelar pelajar sekolah menengah  tingkatan 1 . . [tersenyum lebar]dah rasa bebanan 100kg di bahu. . . urghhhh

Perkataan ni selalu menghantui aku. .. . . 'BULI'Daripada mulut Ustazah yang mengajar ,dah timbul spekulasi yang bukan bukan di hati aku ni.  . . .
'Belum sempat bulan 2 lagi ustazah dah dengar cerita  kes kes buli,yang jadi mangsa Form 1'
Alamak!Masa tu aku dah terbayang bayang aku dibuli. . . .  dan yang buli aku tu wajahnya mengerikan.  .  .

Orang yang macam aku ni memang senang dibuli. . . . .dah la' nerd'.  . . [aku nerd ke?]

Bukan orang macam aku je yang ada kemungkinan menjadi mangsa,budak budak lain pun. .Ya Allah takutnya aku . .   . . .

Sudah tak payah fikir pasal tu,buat semak je.  . .


[senyap 3 minit]


Ok la setakat sini sahaja post aku ,BRB!

p/s:aku dah lama nak jadi penulis tapi kalau di blog pun tak ada idea macam mana nak jadi penulis? ish999

No comments: