SMK 11(1). . :'(

Attention!Tukarkan panggilan aku kepada saya untuk bloggers 14 tahun dan ke atas!

Heheh,aku teringatkan violin aku la. . . . . [ceh padahal violin pinjaman]dah la dah lama tak renung,pegang pun tak boleh!Bila aku serius nak main ni!Violin. . . . . . .

[Sedih tiba tiba]Hmmmm maksu tak confirm lagi SMK Derma tu.  . . .Entahla berat hati nak tinggalkan 11(1).Dahla aku semakin meminati muzik!!!!!!Aku tak nak duduk asrama!!!!!!Dahla jauh SMK Derma walaupun ada banyak buah Harummanis![la terliur sekejap ]Hampir 10 jam baru sampai!

Dulu-Ala saya nak duduk asrama saya tak nak duduk kat 11(1) tak best!
Sekarang-SMK Derma?Tak nak masuk asrama!Nanti kena homesick!

Dulu beria ria aku doa SMK Derma,bila dah dapat peluang,aku tak tahu nak cakap apa!

Huhhhhh.. . . .  apa aku nak buat apa aku nak buat. . .. . .  ..dulu menangis tak dapat asrama ,sekarang ni terbalik.. . . . apa aku nak buat. . . . .apa aku nak buat. . . . .

HEEEEELLLLLLPPPPPPPP!!!!Aku nak 11(1)!!!!!!!!!!!!!!!!!Aku tak nak berpisah dengan segala nikmat yang aku dapat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![errr nikmat sangat ke?weird. . ]

4 comments: