Perluke dilayan macam tu?

Yes,keputusan peperiksaan tahun lepas Sha tak memuaskan.Tapi Sha sangat sedih.Dalam,batuk selsema serta demam panas ni dipaksa gak buat ulangkaji.Ingat Sha ni apa ?Boleh ke orang sakit ni dipaksa macam tu?


Sha tahu abang taat pada mak.Ikut cakap mak.Tapi takkan la Sha mengadu sha sakit dan tak boleh belajar pun abang report kat mak.Dah tu mak salah sangka.Mak ingat sha sengaja sebab Sha tak nak belajar.Sha bukan berniat macam tu.

Mak tengok ni adik banyak songeh.Dia tak nak belajar la tuh.Pening la apa la.

Mak,sha minta mak percayakan Sha.Sebagai seorang ibu,bukanke kena percayakan anak?



Sha sedih dan terkilan ni.Sakit tak kebah kebah ni kena gak buat ulangkaji.Apa nak buat kan.Lepas sampai hotel abah nak ajar matematik.Uhh dalam sakit sakit ni juga.

Uhhh,kalau la ada tempat meluah perasaan . . ..

No comments: