Sejak bila noti minat kat aku ni?






Assalamualaikum,

selama ni ,dia tak peduli kat aku pun,setiap hari,tak pernah dia bagi perhatian kat aku.

BUT....

After school holiday and aku aktif balik berblogging,join banyak group blogger,setiap hari noti tak pernah tak ada kat sisi aku.Setiap hari ,tanda merah menyala tu lah yang aku jumpa dulu,tak lain dan tak bukan.

Notifications aku kan,kadang kadang,tinggal sejam pun dah dapat 28 notifications.Hebatkan?Hebatkan?Kan kan kan?

Okay,tak hebat.Fine.

Hokay,silent readers yang terlebih silent tu sila teruskan bacaan ye.:)

Bloggers,nak followers ramai pun bukan begini caranya:


Hey hey,rasa bosan bertandang di hatiku,follow follow itu yang aku mahu,jangan lupa follow aku dahulu,dan tinggalkan link di sini buat yang setuju...<3

Walaupun admin dah buat peraturan tapi hangpa menggatai jugak ,kalut nak orang follow,hangpa ingat,followers ramai tu hebat noh? 


Sekali,seorang,satu dalam sejuta boleh diterima,tapi  ni setiap hari,

Pengakuan,aku pun pernah buat camtu gak,tapi sekarang sudah insaf...:D

Tapi dulu aku suka sebab orang buat macam tu,asalkan followers aku bertambah.Sejak kenal bloggers terkenal baru aku faham.The best thing is your silent readers,not your followers.Sila tepuk tangan untuk gue.Yeayeayea.:)

JANGAN BUAT MACAM TU SEBAB:

1.buat macam tu,bloggers confirm spam link.
2.nampak sangat malas nak bukak satu persatu bila orang ping blog.
3.newbie.
4.teringin nak tengok admin membebel.(err)
5.sape yang tak suka followers ramai?

Ok ,post ni tak berniat nak menindir,cuma tak ke korang geram,setiap hari decline event dari group blogger.Like this,there,everywhere. Follow,

PLEASE THINK BEFORE YOU TYPING.


2 comments:

Cik Puan Muda Umi said...

diorang tak kisah pun awk..sy pun pernah tegur jgak kt blog dengan kt event diorang tu,esk lusa buat balik..huh,geram btol..semak rasanya suruh like,follow klik iklan bla3..haishhh..

Siti Nur Aisyah said...

tulah yang sakit hati sangat sangat sanagt sanagt tu,= ="grrr