Still hate me?


Assalamualaikum,siapa yang ada haters tu sila scroll ke bawah.Yang takde haters tu pun boleh scroll ke bawah.ngekngek

Nak dengar cerita?Nak dengar ke tak ni.Ah sudah.

Aisya ada seorang haters yang setia.Kalau korang kan,ada sesetengah mesti kata haters korang itu hodoh la,dah dia tak suka korang,korang pun tak suka dia la?

Tak,Aisya malas nak benci dia,buat macam dia tu kawan Aisya yang lain tu sudahla.Kitorang pernah bergaduh la jugak.But dengar orang cerita dia dibenci bff dia sendiri.Betul ke ni?Hadoii,apa korang ni,cakap bukan bukan ,dia dengar nanti ,sengap korang terus.

Tapi part ni korang memang kena kesian kat dia,bff dia memang benci kat dia.Kat Aisya punyalah diorang kutuk segala bagai,kat depan hater Aisya ,baik macam bidadari.

Dengar cerita kawan kawan dia,dia ni ,pencuri,pengumpat la.Hmmm.Whatever.

Aisya cuma harapkan dia tak benci Aisya  dah je.Cuba lah kalau korang ada walaupun seorang hater setia?Memang benci kan?

Ok part hater over.Nak hate hate la.Kalau kau mati cepat ----->_______.

Ni tahun depan Aisya nak pindah kat sekolah lama Aisya balik, Putrajaya.Aisya ada seorang hater kat Putrajaya gak.Dia panggil Aisya penyibuk .Ok fine.Saya sayang kedua dua hater saya.Done.

ps://benci orang tak bawa kepada faedah.Believe me.TAK PERNAH.

1 comment:

Raidatul Auna said...

Betul.Bukannya dapat pahala pun benci seseorang nih :)