Aku ni berapa tahun sebenarnya?






Bloggies,saya baru balik dari aktiviti kokurikulum.Hurm,penat la jugak.But best kan?Penat itu sihat.hehehe.Meh aku nak cerita something.Aku sebenarnya kelab Math and Science.Nak convert ke kelab Gamelan.Jadi aku dan Nabilah kan nak pergi kelab Gamelan la kan.Ala ,terjah terjah gitu.

Husna kata kena cancel nama dalam senarai kelab lama.Hadui,takkan la nak panjat tangga ke bilik Math dan Science yang duk atas sekali tu?huh,penat penat!Jadi kitorang ambil shortcut (ceh shortcut la sangat) kitorang masuk kelas Gamelan (dan rancang nak cancel nama kemudian).So far so good .Ahli tak ramai tapi best.Lagi cepat kitorang belajar.

Aku masih teringat lagi zaman waktu aku darjah 6.Macam budak kecik.Lipat tudung put tak pandai.Tudung serabai.Baju tak berapa kemas.Main kejar kejar dengan kawan.Jangan gelak.Waktu darjah 6 memang macam tu.Then beg berat gila.

Dalam kelas aku tahu nak bazirkan kertas,kertas kertas.Tulis cerita mengarut then baling dari jauh.Harapan kertas tu masuk dalam bakul sampah kat penjuru kelas tapi tersasar.Jadi aku biarkan je.

Perangai aku jadi sedikit matang since bulan Ogos .Waktu trial aku mula jadi serius .Main aku kurangkan sikit.Pencapaian paling tinggi bagi aku 3A 2B.Parents aku kecewa.Aku belajar.UPSR 5 A.Cikgu terkejut beruk.Mungkin sebab aku kelas ketiga.Sape nak sangka kan.

Form 1 ,aku masih sama .

Form 2-Aku dah rasa macam orang 3 bulan nak SPM.Cubalah bayangkan,masa ni cepat sangat .1 tahun rasa macam cepat sangat.3 tahun lagi nak SPM.3 tahun tu celik mata je dah tinggal 3 bulan.Dan aku membesar dan makin tua keparat.




Aku ni berapa tahun sebenarnya?




No comments: