Grrrrrrrrrrrrrrrr,lapar!


Aku lapar gila ni.Tak tahu mak dan abah menghilang kat mana.Beli makanan la tu.Tadikan aku ingat bawah tudung saji ada maggi tengok tengok ada ikan bilis.Ikan bilis masuk dala mulut aku,BLEKK!Macam nak muntah balik!Sengal kot.= =

Oh tau tak,Diana buat gambar untuk aku.Weyh,aku  terharu lagi .Segmen terharu aku nak start dah 0 saat je lagi.Jom tengok,



Hee,comel kan?Serius aku suka!Sebab anime dan warna pink!Grrr,hilang sekejap lapar aku tengok diorang ni.Dyana ni kreatif tau,tangan seni .Rambut dia pun cantik.Mak!Bila nak balik ni!Saya lapar!

Ha,korang kenal tak Sunny Choi.Ala pemain piano antarabangsa.Search kat Youtube laju laju.Dia main piano smooth gila kot.Ternganga aku .

Aku paling suka yang ni,ni,tak menitis langsung mata aku.Biasalah tu,kalau aku tak tengok real real aku tak menangis.Faham tak?Tak faham sudah.BLAH.*sorry ayat laser*


Nak tengok tu jangan lupa fullscreen.Dahla cantik,berbakat lak tu,Aku tak tahu sejauh mana akademik dia tuh kan.Tapi she looks educated.Kerja sekolah aku tinggal sikit lagi nak siap.Ok nak chao dulu!Bye!

EH!JAP JAP!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ok bye korang!hehe.

No comments: