Oh Tidak,ujian lagi.


Hey,health problem saya makin menjadi.You know,tak cukup dengan batuk dan selsema sekarang lagi teruk.I dont know la sebab satu hari nak hembus suddenly ear drum sakit sangat.Since that day nak hembus hingus,menguap mesti macam ARKKK!!!!!!!

Ok la.Sabar sabar.Tapi korang tak dapat rasa ke aura nak sekolah aku membuak buak!Aku nak sekolah.Tak nak stay kat rumah je.Hari ni mungkin parents bawa pergi klink.Again.Sebab sakit ni gak.Meh nak cerita sikit.Aisya pernah gak kena sakit telinga ni.And memang menyakitkan gila.

Sama la jugak.Start dengan batuk and selsema.Lagi teruk keesokan harinya Aisya kena naik flight.Err,tekanan udara.Punyalah mak belikan chewing gum sebab nak kunyah.Kurangkan sakit la kan.Tapi sikit pun tak jadi.Dah la duk tepi tingkap.Memang Ya Allah.Can you believe it?Kapal terbang kena fueling kat Labuan.Kalau totalkan memang 4 jam.4 jam dalam kapal terbang bertarung dengan kesakitan tu.

Gila ah.Sekarang jadi balik.Saya rasakan memang akan jadi macam dulu.Seminggu baru lega.Huhh.Itu pun ada ubat doktor bagi.Kalau doktor tak bagi?

Hope dapat pergi sekolah macam biasa.Bukannya best pun duk rumah.Bosan gila kot.Macam dalam tahanan jepun.=.-.Really.

Semalam kak sepupu belikan donut.Banyak!Sedap!Saya dapat 2 yang tersedap dulu!Hehe!

No comments: