Poor you dear.


Assalamualaikum,

Sedih bila tengok wall post Sabihah (friends di facebook).Kakak dia Nur Sabrina Dhamirah hilang tak dapat dikesan sejak 4 Januari yang lalu.Kata Sabihah,kakaknya tinggalkan nota sebelum hilang.Dia tak dapat dikesan pukul 5.40 pagi.Hari ni genap 5 hari dia tanpa kakaknya di sisi.They seems to close.

Bukan kakak dia je yang hilang,bf kakak dia Rafiq Aiman pun hilang.Ada yang kata kes bf gf lari.Tapi Allah saja yang tahu diorang kat mana.So siapa yang ada kat area Seremban or di luar Seremban tapi nampak diorang sila hubungi :

019-3303680(shamshul)/019-3137372(normala)
Sabrina Dhamirah



Rafiq Aiman






Kalau sanggup,sila tekan butang share eh takde lak.Share post ni.Ok?Please la,takkan hati korang tu kering.Cuba letakkan diri di tempat Sabihah.Siapa tak sedih kan?




No comments: