Saya penat,ok.PENAT!


Pagi tadi badan aku rasa lemah gila.Ok boleh tangkap la gak .Waktu geo ngan pi aku dah fed up.Nak keluar dari kelas takut terlepas topic cikgu.Aku rasa macam nak pergi tandas je buang mucous harem tuh.Sesak nafas aku dibuatnya biar lama lama.Sucks.= =.Tapi aku suka BI and MATH.As usual,subjek yang aku paling suka tapikan......

Waktu BI kan cikgu suruh guna buku writing.Aku lupa nak bawak.OMG.Hilang terus mood aku.Walaupun senipis rambut kau tu.Ya.Rambut kau.Ya.Dahla aku suka buat cerita.Nasib baik Husna ada.Wonder Woman aku.:') Dia bagi kertas dia la.And aku tak ingat dunia terus tulis apa yang aku nak cakap pasal FIRST IMPRESSION ABOUT MY TEACHER.Laju tau aku tulis.Banyak lak tu.*fine,aku perasan,but who cares?*But tak pasti grammar betul or not.Bila aku baca balik macam ok.Baca balik macam tak ok.

Math lak,aku suka kira kira.Best woo Math.Aku tak tahu kalau kau tak suka math.Aku tak kata subjek lain aku tak minat.Semua aku suka.Tapi top 2 la.Hehe.*sempat bersin lepas taip ni,adeh*

Esok cuti esok cuti.Homework still ada tapi tak banyak,BM,MATH,GEO.Tiga tiga subjek aku suka.Wawawa.K,bye.Nak fikir nak tidur ke tak.Badan aku rasa lemah.lol.tetibe je.

4 comments:

yad'z said...

akak tak suke math. ok. tak suke.. hehehe.. btw,, rehat if tak sehat k. =)

Siti Nur Aisyah said...

Ok akak!Thank you!:')

(: cik najiha :) said...

same wif me. suka math :) taun depan pmr kan. study elok-2 ^^

Siti Nur Aisyah said...

Yeah,kita geng!:') ok,I will sys!