Sleep Problem .Again.Haish


Assalamualaikum,

Ok dah lama dah perasan pasal benda ni.Walaupun saya tak tidur petang tapi memang susah gila nak tidur malam.It starts since I was in Derma.Ok .Dan berlarutan sampai sekarang.Ingatkan dah mampus dah tabiat tu,rupanya makin menggila dan menggila.

As you can see,saya sedikit pun tak rasa mengantuk.Serius.Tak minum kopi,teh pun tak.Minum  air masak banyak je.Tak logik la kalau air masak buat kita mengantuk la kan.SANGAT TAK LOGIK.

Oh,saya masuk pertandingan bergambar dengan novel kesayangan.Guess hadiah dia apa.Barangan beharga RM100 .Wah wah,hee.Novel aku pun kalau nak himpit dalam gambar rasanya dah tak muat.Dah penuh bilik aku.Mau tak penuh kalau novel dah 500 = ="Berr.

Rasanya aku paling pelik kot,sebab akan bergambar dengan BAJU SEKOLAH.Ok,weird kan?Jangan gelak.Hoho.Ok bye.Nak paksa mata ni rasa berat ..Urgh

No comments: