Uhh,kena lagi.


Hai korang,once again,saya tak betul.TAK BETUL.Salah.Salah.Grrr.Benci gila kot.Lambat pergi sekolah ,AKU.Tak call ambil dengan transport ,AKU.Semuanya aku.Hell yeah dude.Indahnya dunia ni.TERLEBIH ADIL bila sampai bab aku.When it comes to somebody's chapter,it flows smooth.Takdir kot.

Tadi baru perasan satu fakta tak menyeronokkan,bila aku rasa tak adil,selera makan aku terus takde.Hurr.Jangan pelik.Kalau kau tak suka aku mesti kau cakap 'PADAN MUKA'.Macamlah aku tak tahu.BLAH LA KAU.Grrr.= =

I need someone to release my stress.Anyone?Oh please,saya keseorangan .Need someone that can be a real friend.Bukan friend yang menyusahkan.Atau yang panggil kau penyibuk.Ok yang penyibuk tu wajibul ghunnah dah melekat kat aku.Tak boleh leraikan dah.Huahua.Love my haters.Especially YOU.Ya awak.Saya tahu awak baca post saya.Sila jangan menyampah.

Mind intro?Budak yang suka bercakap,keseorangan ,terkenal dengan panggilan PENYIBUK oleh seorang hater yang dikasihi,Ok that's all.

Actually,aku teringin nak letak heartbeat kat blog aku,ads,nuffnang.Tau sebab apa?DUIT.Jangan panggil aku mata duitan Athirah.Hehe.Tak sesuai la.Huahuahua.

Tapi kan ,aku terfikir idea buruk.Maisarah kata kalau kitorang ada Churp churp kan,setiap hari exchange click churp churp.Cool an?Idea idea idea.Dia kata lagi,kalau cash out dapat duit.Handphone.Itu yang Maisarah tuh kata.Hehe.Mai,Mai.Sebenarnya aku pun terfikir.Nak tahu apa itu churp churp?

Ala,bila orang click dapat duit tuh.Bila cukup seratus,dia akan hantar .Masukkan dalam akaun bank.Takde akaun bank,ayah mak awak kan ada.Ha,satu lagi,kalau korang cukup RM100 awal bulan 5,dia akan sampai akhir bulan 5.Clear?Ok dah.Bye bye readers and haters yang disayangi.

No comments: