10 orang pun 10 orang la.;)


It's been a long time saya tak tulis post,ni semua sebab meja belajar pikat hati saya .Dush.Ceh,bila study kena dengar music,kalau takde music saya curi handphone adik saya pastu pasang lerr apa apa pun.Tapi bab bab baca tu tak bukak music.

Ok kita ke contest kat atas tu.Kalau sudi join la,kalau tak sudi like je la.*suara pelik*.Tapi frustrate jugak sebab yang join sikit je.Thanks kepada yang join!Saya cukupkan sampai 10 hadiah dan korang rembat la sesuka hati!:) hehe tak lah.

Sejak Mr Blogger famous tu follow blog saya kan,tetiba malam tu followers bertambah 20 orang.= = Hebat betul penangan mr tu.Mr,unfollow balik pastu follow biar orang nampak muka Mr tu.:) *joke je le*

And kepada siapa yang ringan tangan nak follow tu thanks ye,nanti saya follow,jangan unfollow sudah ye .;)

Kalau boleh nak hadiah banyak sikit,biar ada kepuasan kat contestants.Dah banyak dah email hantar kat sponsor tapi diorang belum balas lagi.Tunggu setahun kot la ye = = Atau musim banjir customer.Just tunggu dan lihat.

1 comment:

laraz-style said...

wah! congrates pada yg menang tu.. bole kongsi hadiah ke? hehhe.. joking!

http://www.larazstyle.blogspot.com/