Aku sakit mental?????????????


Opsss,terlajak tarikh tutup sampai 13 Februari.Hadiah lagi banyak dari contestants .*faints*Oh ,kalau gitu.Saya rembat la topup tu.Gimme that topup!

Aku sakit mental?Ei,bukan la.Saya waras lagi.Cuma,kan dekat sekolah pagi tadi ada ceramah pasal penyakit sakit mental kan.Penceramah tu edarkan lah satu borang lah kan,bunyinya macam ni:

Anda selalu buat kerja macam lipas kudung (6) (5) (4) (3) (2) (1)

Bulatkan dekat nombor.Kalau dekat nombor 1 satu tu macam tak pernah buat langsung.2-5 kadang kadang.6 kerap sangat .Korang kena bulatkan pada nombor dan kira balik berdasarkan nombor yang korang bulat.Tambah lerrr.

And ...:

48 ke atas :Personaliti A
48 ke bawah:Personaliti B

Personaliti A cenderung kena penyakit mental.Sebab?Selalu terburu buru,tak boleh duduk diam.Yang B pun cenderung juga cuma individu dia relaks sikit.Macam abang aku.Dan diorang boleh beri stress kat orang lain.Macam abang aku.Huh?Conclusion dia A dengan B boleh kena penyakit tu.*bukankorangyangseramakupunturutseram*

Memang aku selalu stress pun.Emmm,tahun ni selalu ok.= =Dan abang aku yang selalu buat aku stress.Aku taula aku tak serajin dia.Tak perlu nak spy aku dan bagi laporan kat ibu.Pleasssseee bro.Focus for your PMR.Not me.Im not exist in your PMR question.*wavinghand*

Dan aku rasa exam akan masuk dalam mimpi aku.Mana mana je aku gi mesti teringat exam .Hish.Kau jangan pecut kat aku boleh tak?Aku 2 subjek kecundang .Grrr.Dahla tengah tak sihat ni boleh teringat exam.Cuba la ingat Girls Generation pergi USA ke.Sah tak boleh blah.K bye.Aku nak hilangkan demam orang takut exam jap.

No comments: