Kata Kunci Strawberi(contest)


Serius saya nak kata tajuk contest memang cute sangat!Dahla saya suka pink!>.<



Dalam banyak banyak gambar saya pilih yang ni sebab gambar lain ada muka saya yang terlebih 'comel'.Scene ni dekat Bukit St Paul.Saya yang mana?Tu yang pakai baju purple.And jangan zoom gambar ni.Malu tau = = Im serius.

Ok back to the topic.Arahan contest kena cerita pasal percutian ni dengan syarat ada kata kunci STRAWBERI,HADIAH,KASIH SAYANG.

Ok nak fikir idea jap.Hmmm


Ok taip je la kot kot la keluar idea.

------->Sebelum sampai kat Melaka ,saya tertidur la sekejap.Perjalanan dalam errrrr(tak ingat la pulak.)4 jam.Tidur punya tidur tiba terbangun.Bila terbangun tu teringat makanan sedap.Lagi tak logik tapi boleh dianggap logiknya ialah  saya nak terfikir STRAWBERI!
------>Hari kedua tidur kat hotel .Pastu hari ketiga jalan jalan dengan family dekat dataran merdeka.Dataran Merdeka dah macam shopping complex lak.Besar lak tu.Melaka pun nak jadi macam KL dah.
------>Hari keempat balik rumah.Memang sekejap je balik rumah pun,tiba tiba jeles tengok abang asyik asyik tukar handphone dia.sikit sikit tukar.Mak kata kalau pelajaran meningkat mak nak bagi HADIAH handphone!
------>Sebenarnya teringin nak cuti lama lagi.Tapi parents suruh fokus dekat pelajaran.Parents saya risau pelajaran menurun.Saya faham sebab mana parents nak pelajaran anaknya macam menjunam kan?Itulah yang dinamakan KASIH SAYANG ibu bapa terhadap anaknya :)

ps://boleh saya kata kata kunci dia super duper comel?:P

2 comments:

[ wanni ] said...

ahaa.. awak lagi super duber comels. Thanks sebab join :)

saya gades pelik said...

hehe cumel3~ berusaha bersungguh3 sebab nanti parents awak mesti bawak g tempat lain lagi :)