Thanks for the moments ,Sabrina :)


Semalam pergi party birthday Sab.I have so much fun.Dan....=.= aku baru je tengok gambar gambar aku masa kat sana.Thanks to Athirah sebab tag :) Ada gambar mata terpejam,dan sebagainya. v.v  Bila ah gambar aku nak secantik orang lain.Tell me blog! Tell me! * pandang screen lama lama mata tak berkelip*

Aku sampai dalam pukul 4 petang.Ingatkan sampai pukul 3.Salah target .Aku nampak Alya dulu.Dari jauh nampak sangat tak kenal aku.Aku  know  how my pahmina looks like in my photo.Aaaaaa.Pastu tunggu lagi beberapa minit baru nampak Mum.Aku bawa 2 orang adik aku.Dua dua kuat makan tapi macam amalkan diet tak terancang kat situ.Guys,it's not about the lucky draw =.=

Ok.Straight to the point.

-Semeja dengan classmates .
-Ada dapat I pad
-Ada dapat set mainan mahal.
-Ada fabulous cats.

Ni satu lagi.Aku minat Zizie sejak dia Af lagi.=.= But .....KENAPA AKU TAK BERGAMBAR DENGAN DIA?

Sab was really rock and cute in the outfit.And she have the great voice.
Nak ambil gambar dia dari fb tapi aku deactivated.*regretful*

-SAHIRA PULANG DENGAn I PAD


Ok dia memang bertuah.Tipu kalau aku tak suka I pad.Aisyah,sabar .This is her day.

No comments: