You're a good listener indeed.




You know im suppose to date with my books.But,there's something that I don't deserve to keep it and it's grew bigger and bigger.Once I told myself not to cry.But I thought it's best for you because the person that don't cry is the saddest person in the world.That's me ! You can't see me!

SAD.

Benci ah . Asal nak tulis kat blog ni je,idea hilang.Whattheheaven? You're deserve to be hurt my my dancing hands! Don't be rude!

SAD.

Saya kadang kadang dah tak tahan dengan mesin masa saya ni.But tahun begitu banyak saya sakit hati ngan orang + sedih . Saya tak mintak semua tu. Ok.Let's start. There are persons that tried to hurt me. Siapa tak hati kan? I tried to forgive them. But diorang ulang benda yang sama. Look , it's April already ! Saya sabar ngan korang sejak bulan 1.January. Saya malas arr nak benci orang.Saya layan je korang . Korang melawak ,saya gelak ok. Walaupun tengah sakit hati. Saya benci untuk MEMBENCI orang. Saya tak suka.Lusa exam sains.Saya tak nak fikir benda ni tau.

And then orang yang saya percaya dan saya sangat percaya dah berubah makin aduhhh TERUK. Saya tak faham saya jahat dengan awak kat mana.Waktu tu saya marah sampai barang saya jadi mangsa.Lepas tu saya berbaik ngan awak tau. And you did it again.Saya sangat annoyed yang awak.Tapi Athirah kata siapa anak kedua dia menyakitkan hati.Saya anak kedua . Yes.Saya pun pernah menyakitkan hati orang. Tapi, saya yang annoyed ngan orang jugak.hahahaha,sadis kan?

Sometimes , saya perlukan orang tau untuk melepaskan geram atau isi hati la konon.Tapi tiada siapa yang dengar.Mana orang yang suka gelak ngan saya? Adakah korang cuma menemani saya bila gembira dan mencampak saya tepi jalan ketika saya sedih? How I wish I was YOU. Yang gembira. Hahhaaha.

Tapi mereka walaupun berjauhan ngan saya ,mereka sangat errr .... menggembirakan.Saya terlupa kesedihan saya sekarang. Saya tak nak mention mereka di sini.They're tooo awesome .Hahaahah :)

Mereka yang selalu periang dan gembira sebenarnya suka memendam kesedihan.
Thumbs up !!!!!!!!!!!!!!!


Lagu ni  buat saya gembira.




No comments: