Tears never came down before I give up



Im hoping that's me .Skinny and healthy .LOL.I hope that my life eventually change as I want .Life is creepy and scary sometimes .When happiness came , the sadness look lame .*sorry benda apa yang gue mengarut ni *And they just switch our time , challenging. Sounds stupid a bit because Im realize that the worst dream that I have dreamt become true .Sekolah buat penjenamaan baru tahun ni .

Peperiksaan secara mengejut .Now that's bad . Esok exam Math okay .I just tak memilih untuk berhenti belajar k .Nak melepaskan perasaan takut ni ha .Peperiksaan mengejut .No no no .Bawah 80 kena sap dengan pembaris a.k.a musuh aku yang paling aku benci .Sekali sentuh tangan aku lol sengap doe !

How if it's shocking nightmare again , and ON MY BIRTHDAY .Lapar nak makan orang jadinya -.- Birthday aku hari Jumaat ni .So just happy endings , alright ? Lol , selfish ke ?

Apa nak jadi dah , seram ohh esok exam Math , dahla haritu Math aku B pun tak . 

Uh uh -.- Tolong tolong

No comments: