Review Blog Pemenang Top Referral


Assalamualaikum .Hari ni nak review tiga blog top referral giveaway ini  .Huhu ~ Aisya dah masukkan pemenang-pemenang dalam Blog Awesome .Look at my sidebar please >.> Nampak tak nampak tak ?

Ohh , saya dah umumkan pemenangnya .Ada di sini MY LOVE  .Pesanan saya adalah sila tuntut hadiah SEBELUM 1 Januari .Tolong bagi kerjasama okay :D 1 Januari saya dah lenyap dari dunia blogging .*sementara*Hiatus !


Mengikut ayat di menutab yang bergerak tu , nama pemilik blog ni Natasha .Dari url blog lagi , dah tahu orangnya mesti kreatif .Hehe :3 Apa yang saya tulis ni benar-benar ikhlas dari hati .Mohon cik tuan blog menerimanya ok. 

Background blog memang simple , cun .Tapi saya rasa lebih cun lagi kalau background warna purple .Yang bintik-bintik tu boleh guna untuk background main post .Blog akan nampak lebih menyerlah .Berganda-ganda cunnya , hehe .

Tarikan blog ni memang snowflakes *atau bunga flakes* yang turun tu .Serius comel .Blog ni pun tak berat .Lagu sedap .Memang tenang telinga yang mendengar .Siapa tahu lagu tu ? Hohoho x) Banyak lagi usaha yang boleh dilakukan untuk mencantikkan blog ini .*jangan salah faham , blog ni memang cantik* Overall , saya suka blog ini sebab ada tarikan tersendiri .Teruskan berblogging , ok !



Header dia memang adorable :3 Nama link blog pun sama .Sekali pandang , macam blogskin .Tapi bila jelajah navigation , memang sangkaan saya salah .Memang seringan blogskin .Suka sangat dengan warna purple dia .Tak terlalu lembut dan tak terlalu terang .Purple+kuning memang menarik :) Serius menarik .

Warna kuning dia ok , tapi bagi saya ... sedikit menyilaukan mata. Warna kuning tu boleh lembutkan sikit macam warna purple tu .Atau mata saya yang lain ni :/ haha XD Blog ni memang ringan .

Tuan blog membahasakan diri sebagai Ira *rujuk entri *:) Ohh , Ira juga ada buat blog tutorial jadi sesiapa yang nak mencantikkan blog atau nak main edit-edit ni boleh terjah blog tutorial Ira di sini .Baru sahaja dibuka .Support Ira ok .

Kelebihan mengedit blog ini memang ada pada Ira .Memang tak hairan kalau followers ramai , pasti ramai yang jatuh cinta dengan blog ni .Apa lagi , jom ramai-ramai explore blog dia ! Yeayy , kita sebaya !

*bergerak ke blog top referral yang ketiga*

Blog ini tidak mempunyai header .Kalau cik tuan blog letak header , akan melengkapkan lagi blog ini :) Mengikut sidebar blog , pemilik blog 'kekapasberceloteh' baru sahaja bermula berkongsi artikel dan pendapat beliau di laman blog tahun ini .Blogger baru ni , jom support .Saya dah follow , anda ?? 

Pemilik blog ini juga ada fanpage , ringankan cursor anda untuk menge'like' fanpage .Kat sini.Tak susah pun .Peluh pun tak keluar :3 Walaupun masih baru tapi follower blog dah 400+ .Hebattt 0.0 

Post body memang kemas , simple :) Memang tak ada yang merosakkan pandangan mata  :D 

Tonyoh sini untuk ke blog beliau -> cotton candy :3
ps:// Maaf kalau kritikan saya tidak membina , ayat sepedas cili ke , menaip tak serupa bikin .Semua orang ada pendapat masing - masing dan setiap manusia melakukan kesalahan .Boleh kritik blog saya :) Ikhlas ok .Seteruk mana pun kritikan anda , saya percaya ia adalah kritikan yang membina :)

5 comments:

Nur Syakirah said...

terima kasih sudi review blog ira. Nantikan entry untuk awak ya :)

mailey jayley said...

Blog review :)http://aries-pinky.blogspot.com/2012/12/blog-review-rama-rama-pink.html

mrs Q Mia said...

seronoknye ade orang review,heeeee, salam kenal ^_^

Aisya Zulkefle said...

@Nur Syakirah yeayy ^ ^V

Aisya Zulkefle said...

@mrs Q Mia salam kenal :)