Segmen : Aku dan Blog


Join segmen ni !!! Don't worry , saya lagi pemalas nak buat banner XD Haha



Hurm , nak cerita apa ye pasal diri sendiri .Bakat diri sendiri pun tak pasti -.-

5 Fakta Mengenai Saya : 

- Saya tak suka dipanggil dengan nama selain nama ayah saya .Contohnya Aisyah Razman , Aisyah Razak dan lain lain .Macam saya bukan anak abah saya pula .Entahla , rasa macam sakit hati pula .Cuma bayangkan kalau nama Khadijah Hanafi tukar kepada Khadijah Zulkefle ? Mau tak mengamuk sebab nama ayah ditukar sebegitu rupa -.-

- Pink dan warna lembut tak pernah berpisah dengan saya dari kecil :)

- Saya nakal sangat waktu kecil sampai pernah gunting rambut rakan sekelas .Dia lelaki .Kesian dia sampai menangis.Serius saya nakal sangat waktu kecil *geleng kepala*

- Perkara paling ngilu pernah dialami adalah ketika jarum peniti tercucuk kepala ! Ouch ! Bunyi pun seram.Itulah , degil lagi nak betulkan tudung waktu kereta bergerak .Satu jam pening kepala.

- Fobia katak .Sejak kulit kami bersentuhan , saya mendapat petunjuk bahawa erghhhhh katak merupakan seteru utama saya v.v 

- Minat menulis tapi selalu rasa bosan baca karya sendiri .Sedih betul.

Hoho , benda ni paling favourite lah nak cakap !!!!!!! 

Saya buat blog sebab pengaruh kawan ! Erm , jujur dan luhur bunyinya .Boleh bayangkan satu blog yang penuh dengan penulisan skema , jiwang karat lagi .First first buat blog template saya watermark .Background macam biasa , tak boleh lain dari pink :3 Header puak gambar koala .Ya Allah , koala ? 

Huhu nah , post pertama SAYA :D Siap komen post sendiri lagi , ohoho :3

Yang menanam rasa gedik nak buat blog nama dia Safiah :] Dia ajar saya buat shoutmix , letak javascript dalam blog dan edit blog :D

Tahun 2011 tahun paling tak aktif berblogging .Akhir tahun 2011 aktif balik .

Saya mendapati blogging ni macam diari online .Takdelah diari sangat .Bukan sahaja diari malah medium untuk menambah kenalan , menambah ilmu dan dapat hadiah ! Dapat hadiah tu sampingan v.v Berangan nak dapat hadiah :3

Itu sahaja saya nak cakap ^_^ Thanks Blog paly.my untuk anjurkan Segmen ini , senang nak blogwalking :) 





9 comments:

Paly said...

adoi, gunting rmbut org, hebat sgt ni,haha :)

tenkiu sb sudi join segmen simple ni :)

myu said...

Salam :)
Myu singgah dari segmen yang sama ;)

http://violetrosesmyu.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

Nazmin Nazifa said...

follow u here :) from segmen yg sama .. ^^,

http://amorevolta.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

rafie zawawi said...

follow u here from the same segmen :)

http://musesprodigy.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

Iema Gurlz said...

hye...
dtg dr segmen yg same
meh singgah sini -> http://www.iemagurlz.my/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

cik sweety said...

wah hebad uh !

fobia katak eh? hehe

jenjalan sini :DD

Myu Angle said...

Salam perkenalan :)
Singgah dari segmen yang sama ;)

http://myuangle.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

Robiatul Adawwiyyah said...

rasanya kita satu umur la...
singgah n follow blog sye k..

http://pesanancinta.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

Aisya Zulkefle said...

Terima kasih semua :D